poniedziałek, 10 czerwca 2013

Zasady gry




  •  Uczestnicy wykonują poszczególne zadania po kolei, przy czym grupa A i grupa B mają zmienioną kolejność niektórych zadań (w celu „nie podążania” za konkurentami)
  • Opiekun każdej grupy otrzymuje instrukcję gry wraz z kolejnymi kodami dostępu do podgrup (czyli np. oznaczenia dla grupy A: Zadanie A1, Zadanie A2 itd.) Po wykonaniu zadania grupa otrzymuje od opiekuna kod do kolejnego zadania itd.
  • Za wykonanie zadań grupa otrzymuje określoną kwotę wirtualnych pieniędzy "dwójaków"
  • Wszystkich zadań jest 6.
  • Uwaga za dotarcie do celu w pierwszej kolejności grupa otrzymuje dodatkowo 10 dwójaków.
  • Jeżeli grupa nie poradzi sobie z rozwiązaniem zadania, dostępne są wskazówki, które jednak „kosztują określoną liczbę „dwójaków” (wirtualnych pieniędzy).
  • Wskazówki są udostępnione grupie w postaci kodów do odpowiednich grup, które są nazwane: wskazówka A1, wskazówka A2 itp. Po podjęciu przez grupę decyzji o kupnie podpowiedzi, opiekun grupy podaje odpowiedni kod i od razu pomniejsza na bieżąco kapitał grupy o określoną liczbę dwojaków.
  • Obie grupy A i B startują z tego samego miejsca budynek szkolny: Widok 5/7/9.
  • Administrator grup dokonuje podliczenia kapitału początkowego, po otrzymaniu od organizatorów gry podziału uczestników na grupy (2 listy- Grupa A, Grupa B z imionami i nazwiskami uczniów oraz ich loginami w serwisie Edmodo).
  • Wygrywa ta grupa, która będzie posiadała największą liczbę dwójaków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz